Klantenservice
Niet tevreden?
Uiteraard vinden we het heel erg jammer wanneer je niet tevreden bent met jouw Kado, maar we horen het wel graag! Mail ons gerust naar info@kado-lokaal.nl en dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Gepersonaliseerde producten
Producten die gepersonaliseerd zijn (beschilderd en/of bedrukt) kunnen niet geretourneerd of geruild worden. Ben je niet tevreden? Laat dat ons dan weten door te mailen naar info@kado-lokaal.nl
Herroepingsrecht
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kado Lokaal geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die voor u speciaal gemaakt worden, dit zoals b.v. producten die op uw aanvraag bedrukt of geschilders worden. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Mocht je niet tevreden zijn, mail ons dan gerust naar info@kado-lokaal.nl
F.A.Q.
Ja, wanneer je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht mag je jouw bestelling zonder opgaaf van reden annuleren.
Lees meer over het herroepingsrecht onder het kopje "Retouneren&ruilen"
Let op: met uitzondering van gepersonaliseerde producten.
Ben je niet tevreden of vind je jouw Kado niet mooi? Laat het ons dan weten via info@kado-lokaal.nl en dan zoeken we samen naar een oplossing.